flag Судова влада України

У зв'язку проведенням технічних робіт окремі функціональні можливості сайту можуть працювати в обмеженому режимі.

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Апеляційна палата Вищого антикорупційного суду шукає в свою команду головного спеціаліста сектору інформаційних технологій та захисту інформації

21 червня 2022, 11:52

Вимоги до кандидата:

  • вільне володіння державною мовою

  • вища освіта ступеня не нижче бакалавра, молодшого бакалавра

  • без вимог до досвіду роботи

Кандидат має володіти знаннями:

  • Конституції України;

  • Закону України «Про державну службу»;

  • Закону України «Про запобігання корупції»;

  • Закону України «Про судоустрій і статус суддів»;

  • Закону України «Про Вищий антикорупційний суд»;

  • Закону України «Про інформацію»;

  • Закону України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах»;

  • Закону України «Про захист персональних даних»;

  • Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг»;

  • Закону України «Про електронні довірчі послуги»;

  • Положення про автоматизовану систему документообігу суду;

  • Інструкції щодо роботи з технічними засобами фіксування судового засідання, затвердженої наказом Державної судової адміністрації України від 06.06.2022 № 156.

Умови оплати праці:

  1. Посадовий оклад – 15 000,00 грн;

  2. надбавки, доплати, премії та компенсації відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу»;

  3. надбавка до посадового окладу за ранг державного службовця відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18січня 2017 року № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів» (із змінами).

Посадові обов’язки:

  1. адміністрування локальної комп’ютерної мережі та автоматизованих робочих місць працівників Апеляційної палати Вищого антикорупційного суду (далі – АП, ВАКС);

  2. введення в експлуатацію, встановлення та програмне обслуговування комп’ютерної техніки, периферійного обладнання та оргтехніки;

  3. впровадження, адміністрування та забезпечення функціювання автоматизованої системи документообігу суду (КП «Д-3»), технічних та програмних засобів фіксації судово засідання, контролера домену, мережевого обладнання, системи контролю і управління доступом, системи відеоспостереження, систем зберігання даних,  поштового сервера, інших комп’ютерних технологій;

  4. створення, коригування (вилучення) шаблонів для виготовлення процесуальних документів та інших внутрішніх організаційно-розпорядчих документів АП в автоматизованій системі документообігу суду;

  5. внесення до автоматизованої системи документообігу АП КП «Д-3» рішень зборів суддів та наказів керівника апарату Вищого антикорупційного суду про визначення функціональних обов’язків та прав доступу працівників;

  6. забезпечення кібербезпеки, кіберзахисту та безпеки інформаційних технологій інформаційної інфраструктури та контроль за станом захищеності інформації в інформаційно-телекомунікаційній системі ВАКС, забезпечення технічного захисту інформації і контроль за його станом в інформаційно-телекомунікаційній системі ВАКС;

  7. забезпечення регулярної архівації даних, які зберігаються на серверах, їх збереження та забезпечення їх цілісності;

  8. здійснення практичної та методичної допомоги суддям і працівникам АП ВАКС з питань роботи та використання ліцензійного програмного забезпечення та комп’ютерного обладнання, що перебуває па балансі, проведення занять щодо вивчення працівниками безпечного використання комп’ютерної техніки та програмного забезпечення;

  9. перевірка цілісності та безпеки електронної інформаційної бази даних, а в разі виявлення пошкодження або несанкціонованого доступу до неї – негайного інформування безпосереднього керівника.

Необхідні документи:

Відповідно до ч.5 ст.10 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» для призначення на посади державної служби у період дії воєнного стану подаються:

  • заповнена особова картка;

  • документи, що підтверджують наявність у особи громадянства України (паспорт громадянина України);

  • документи про освіту (диплом та додаток до диплому);

  • копія військового квитка або приписного посвідчення (у разі наявності);

  • інші документи за бажанням (трудова книжка, державний сертифікат про вільне володіння державною мовою тощо).

Подача документів триває до 03 липня 2022 року включно на електронну адресу: konkursap@apvas.gov.ua

У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся за телефоном: (044) 280-42-43, відділ з питань персоналу  

Звертаємо Вашу увагу! У період воєнного стану призначення на посади державної служби відбувається без проведення конкурсного відбору! Після припинення чи скасування воєнного стану, але не пізніше шести місяців з дня його припинення чи скасування, на посади державної служби, на які особи призначені у період дії воєнного стану, оголошується конкурс. Граничний строк перебування особи на посаді, на яку її призначено у період дії воєнного стану, становить не більше 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.

Дата оприлюднення: 21 червня 2022, 11:53

Дата останнього оновлення інформації: 21 червня 2022, 11:52